Ενίσχυση της αυτοεκτίμησης σε μαθητές και ενήλικες. Αποσαφηνίσεις, εκπαιδευτικές πρακτικές και χρήσιμη βιβλιογραφία

 

Συγγραφέας: Διονύσης Γουβιάς

Περίληψη

Στην εποχή μας η όλο και συχνότερη ενασχόληση των επίσημων οργάνων χάραξης της εκπαιδευτικής πολιτικής σε παγκόσμιο επίπεδο με την επίτευξη υψηλών μαθησιακών στόχων, πιστεύεται ότι θα επιτευχθεί μέσω της υιοθέτησης υψηλών προτύπων, τα οποία όλοι οι μαθητές πρέπει να ακολουθούν και να αξιολογούνται με ομοιόμορφους και τυποποιημένους εξεταστικούς μηχανισμούς. Ο  S. Ball (1998) έχει επισημάνει κάποιες κοινές τάσεις στη χάραξη εκπαιδευτικών πολιτικών, των Δυτικών και ανεπτυγμένων τεχνολογικά χωρών, ανάμεσα στις οποίες εξέχουσα θέση έχει η επικράτηση κριτηρίων «επιδειξιμότητας» και «αποτελεσματικότητας».

Loading ...