Δημιουργία πρακτικών συνεδρίου

Η ανακοίνωση που ακολουθεί αφορά όσους έχουν δηλώσει εισηγητές προσωπικής εργασίας και σε όσους η εργασία θα παρουσιαστεί συλλογικά με το σχολείο τους.

 Σας ενημερώνουμε πως στα πλαίσια ενός συνεδρίου υπάρχει και η δημιουργία πρακτικών. Γι? αυτό το λόγο, σας ζητείται να δημιουργήσετε ένα σχέδιο εργασίας που θα περιέχει τις δραστηριότητες που κάνατε στις τάξεις σας. Είναι αυτονόητο πως όσοι δεν επιθυμούν να γράψουν τις δραστηριότητές τους, δε θα περιληφθούν στα πρακτικά του συνεδρίου.

Κατεβάστε το υπόδειγμα εργασίας πατώντας εδώ

 Για να διευκολυνθεί η διαδικασία, σας δίνεται μία λίστα ρημάτων για τη διατύπωση στόχων και  ένα κείμενο, "υπόδειγμα εργασίας", με τη μορφή και το περιεχόμενο που θα μπορούσαν να έχουν οι εργασίες σας. Δε χρειάζεται να φτιάξετε κάτι ακριβώς ίδιο -που δεν είναι και το επιθυμητό- αλλά κάτι ανάλογο, παίρνοντας κάποιες ιδέες. Το μόνο που θα πρέπει να κρατήσετε είναι η σειρά των ενοτήτων και η μορφοποίηση, σβήνοντας τις δραστηριότητες που είναι γραμμένες και συμπληρώνοντας τις δικές σας.

ΥΠΟΨΙΝ:

  • Ό,τι συμπληρώνετε στο κείμενο πρέπει να είναι σε γραμματοσειρά Calibri και μέγεθος 11.
  • Όσοι δεν είχαν συμπληρώσει τίτλο ή είχαν δηλώσει τίτλο παρόμοιο με άλλους οφείλουν τώρα να δηλώσουν ένα τίτλο που αντιπροσωπεύει τις προσωπικές δραστηριότητες που έκαναν μέσα στην τάξη τους. Εννοείται πως αφού κάθε δάσκαλος έκανε διαφορετικά πράγματα, οι τίτλοι πρέπει επίσης να διαφέρουν μεταξύ τους.

Αποστολή εργασιών, επικοινωνία και απορίες ΜΟΝΟ στο:  

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

μέχρι και την Πέμπτη 13 Ιουνίου.

Υ.Γ. Παρακαλούνται οι διευθυντές των σχολείων να ενημερώσουν τους εκπαιδευτικούς, καθώς πολλοί δάσκαλοι δεν έχουν προσωπικά e-mail, χρησιμοποιώντας ή του σχολείου τους ή κάποιου άλλου συναδέλφου, ενώ πολλά e-mail που δηλώθηκαν δεν είναι υπαρκτά, γεγονός που καθιστά την επικοινωνία μαζί τους αδύνατη.  

Loading ...