Συγγραφέας: Αγγελική Μουζάκη, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευση
Σχολή Επιστημών Αγωγής Πανεπιστήμιο Κρήτης
Ο κόσμος μας σήμερα αποτελείται από κοινωνίες οι οποίες προϋποθέτουν από τα μέλη τους όχι μόνο υψηλά αναπτυγμένη αναγνωστική δεξιότητα αλλά και ειδικές δεξιότητες γραμματισμού σε περιβάλλοντα υψηλής τεχνολογίας. Παρόλα αυτά, τα δεδομένα που αφορούν το ρυθμό διάδοσης του γραμματισμού τόσο σε αναπτυγμένες όσο και αναπτυσσόμενες χώρες είναι συχνά απογοητευτικά. Συγκεκριμένα, η Ευρωπαϊκή Ένωση για τη Δυσλεξία (European Dyslexia Association - EDA) υπολογίζει ότι το 8% του μαθητικού πληθυσμού στις χώρες μέλη της Ένωσης έχει ειδική αναγνωστική διαταραχή ή δυσλεξία.