Σχολικός εκφοβισ?ός: Πόσο αποτελεσ?ατικές είναι οι παρε?βάσεις;

Συγγραφέας: Γαλανάκη Ευαγγελία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Αναπτυξιακής Ψυχολογίας

Περίληψη:

Στόχος της εργασίας αυτής είναι να συνοψίσει και να παρουσιάσει τα ευρή?ατα των πιο πρόσφατων ?ετα-αναλύσεων και ανασκοπήσεων για την αποτελεσ?ατικότητα των προληπτικών και παρε?βατικών προγρα??άτων κατά του σχολικού εκφοβισ?ού. Γίνονται αναφορές στα ερευνητικά σχέδια ?ε τα οποία έχει αξιολογηθεί η αποτελεσ?ατικότητα των προγρα??άτων, καθώς και στους τρόπους αξιολόγησης του εκφοβισ?ού και της θυ?ατοποίησης στα προγρά??ατα αυτά. Με δεδο?ένη την ελάχιστη έως ?έτρια επιτυχία των περισσότερων παρε?βάσεων, διατυπώνονται ερ?ηνείες για την περιορισ?ένη αυτή αποτελεσ?ατικότητα. Η ερευνητικά τεκ?ηριω?ένη γνώση των αρχών, των συστατικών και των επιπέδων παρέ?βασης που επιφέρουν τη ?εγαλύτερη ?είωση του σχολικού εκφοβισ?ού είναι απολύτως απαραίτητη για τη δια?όρφωση της αντι-εκφοβιστικής πολιτικής και στην Ελλάδα.

Loading ...