Λεκτική ρατσιστική βία σε παιδιά ?εταναστών στο ?η?οτικό Σχολείο

Συγγραφείς: Θεοδώρα Ντάνου1, Βασίλης Παπαδόπουλος2

[1] ?ασκάλα, Μεταπτυχιακή Ειδίκευση Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας στο Ε.Α.Π., πτυχιούχος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Αριστοτελείου Πανεπιστη?ίου Θεσσαλονίκης, Πτυχιούχος ΠΤ?Ε Πανεπιστη?ίου Ιωαννίνων

[2] ?άσκαλος, Πτυχιούχος Οικονο?ικών Επιστη?ών Αριστοτελείου Πανεπιστη?ίου Θεσσαλονίκης, πτυχιούχος ΠΤ?Ε Πανεπιστη?ίου Θεσσαλονίκης


Η επικαιρότητα των τελευταίων χρόνων και η άσκηση κάθε ?ορφής βίας στους αλλοδαπούς συ??αθητές καθιστά απαραίτητη την επανεξέταση  των ζητη?άτων διαπολιτισ?ικής εκπαίδευσης.

Στο πρώτο κεφάλαιο θα ορίσου?ε και θα αναλύσου?ε βασικές έννοιες όπως κοινωνικός αποκλεισ?ός, στερεότυπα και προκαταλήψεις, ρατσισ?ός και λεκτική βία για την πληρέστερη κατανόηση του κύριου θέ?ατος της παρούσας εργασίας. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα διεισδύσου?ε στα χαρακτηριστικά της λεκτικής ρατσιστικής βίας, αντλώντας στοιχεία από την επικαιρότητα και τη σχετική βιβλιογραφία.

Tέλος, στο τρίτο και τελευταίο ?έρος θα παρουσιάσου?ε τη ?εθοδολογία της έρευνας που διεξαγάγα?ε  ?ε τυχαία δειγ?ατοληψία σε Έλληνες ?αθητές ?η?οτικού σχετικά ?ε τη στάση αυτών και των συ??αθητών τους απέναντι σε αλλοδαπούς ?αθητές. Επιπλέον, θα παρουσιάσου?ε τα συ?περάσ?ατα, που στοχεύουν σε ένα αρ?ονικό και πολύχρω?ο σχολείο.

Loading ...