Συγγραφείς: Ε. Παπάνης & Ν. Παλαιολόγου
Περίληψη
Η παρούσα έρευνα διερευνά εάν το στερεότυπο της εξωτερικής εμφάνισης παρατηρείται στις κρίσεις εκπαιδευτικών, όταν καλούνται να αξιολογήσουν ένα παιδί το οποίο έχει διαπράξει ένα μέτριο ή σοβαρό παράπτωμα. Τόπος διεξαγωγής της έρευνας είναι σχολεία από διάφορες περιοχές της Ελλάδας. Ειδικότερα, σε αυτή την έρευνα, υποθέσαμε ότι οι εκπαιδευτικοί διατηρούσαν ένα στερεότυπο παρόμοιο με αυτό που είχαν οι άλλοι ενήλικες, δηλαδή η απόδοση ευθυνών σχετίζεται με την ελκυστικότητα της εξωτερικής εμφάνισης των μαθητών.